Klantenservice

De meeste gestelde vragen:
Moet ik thuis zijn voor een levering?
Onze logistieke partner neemt contact met u op nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Indien u niet thuis kan zijn bij het bezorgen van de pallet, dan raden wij u aan om een briefje neer te leggen met duidelijke instructies waar de pallet kan staan. Denk er aan om met regenachtige weer ook een zeiltje klaar te leggen. Houtbriketten kunnen zeer slecht tegen regen en mogen dan ook niet nat worden.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer u een pallet besteld, wordt deze met een kleine vrachtwagen bij u aan huis geleverd. De vrachtwagens kunnen prima in uw woonwijk manoeuvreren. Deze vrachtwagen beschikt over een laadklep met pompwagen. Op het moment dat de chauffeur een goede plek heeft gevonden, wordt in overleg met u de pallet uitgeladen. De pallet wordt dan op een plek neergezet die goed bereikbaar is. De chauffeur kan bijvoorbeeld niet over gras en grind rijden. Wanneer u een pakket van 20 kilogram besteld, wordt deze via pakketpost bij u aangeboden. U ontvangt een trackingscode.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij streven om binnen twee werkdagen uw bestelling te hebben bezorgd. U kunt ook bij de opmerkingen een datum aangeven wanneer u het beste uit komt. Levering binnen 1 werkdag is ook mogelijk. Het transportbedrijf neemt contact met u op voor de levering. Pakketten die voor 15:00 besteld zijn, verzenden wij nog dezelfde werkdag.

Klantenservice:
Wanneer u vragen heeft kunt u ons natuurlijk ook bellen of mailen.
Levering
Het verzenden van de houtbriketten gebeurt via onze logistiek partner. Uw bestelling wordt met een kleine vrachtwagen bij u thuis geleverd. De vrachtwagens kunnen prima in uw woonwijk manoeuvreren. Deze vrachtwagen beschikt over een laadklep met pompwagen. We streven er naar om uw bestelling binnen twee werkdagen te leveren. Onze logistieke partner neemt contact met uw op voor het levermoment. Een overschrijding van deze levertermijn zal de tegenpartij nimmer het recht geven op schadevergoeding, nog op ontbinding der overeenkomst.
Retourneren
Wij vinden het belangrijk dat mensen goed nadenken over hun bestelling. Mocht u toch producten retourneren dan kunt u hiervoor een e-mail sturen naar webwinkel@fiksehoutbriketten.nl met het verzoek tot retourneren. Vermeld in de e-mail uw ordernummer van uw bestelling. Aan de volgende voorwaarden dient een artikel te voldoen om te retourneren: • u kunt een artikel retourneren binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling. • het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en verpakking wordt teruggestuurd. • artikelen uit de bestelling dienen niet beschadigd te zijn. Wij rekenen per retourzending 100 euro aan gemaakte transport kosten.
Betalen
Betaling is mogelijk via PayPal, IDeal of via handmatige overboeking. Dit geldt ook voor het zelf ophalen van de producten. Uw betaalbevestiging is uw betaalbewijs, deze dient u mee te nemen bij het ophalen.
Bestellen
Als u de houtbriketten via de website bestelt dient u gebruik te maken van ons winkelwagen systeem. Hierin kunt u de gewenste producten plaatsen en het aantal kiezen. De betaling vindt plaats via PayPal, iDeal of via handmatige overmaking. Wanneer u de bestelling heeft gedaan, krijgt u een e-mail met een overzicht van uw bestelling. Hierin vindt u de volgende gegevens; - Ordernummer - Bedrag - Productgegevens
Bezorgkosten
Waar aangegeven staat dat de producten worden thuisbezorgd is de prijs inclusief de bezorgkosten. Voor de waddeneilanden rekenen wij een speciaal tarief, neem contact met ons voor meer informatie.
Annuleren
U kunt uw bestelling of een artikel uit uw bestelling annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon of e-mail. Zodra uw bestelling of een deel van uw bestelling succesvol is geannuleerd, wordt uw betaling zo spoedig mogelijk teruggestort. Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al verwerkt is. In dit geval ontvangt u een e-mail waarin wij aangeven dat de zending is overgedragen aan de onze bezorgdienst. U kunt uiteraard uw bestelling binnen 14 dagen, tegen een vergoeding van €100, retourneren.
Vertraging
Het kan voorkomen dat er vertraging ontstaat tijdens de levering van uw bestelling. Dit kan komen door bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden of een ongeluk op de weg. Het transportbedrijf neemt contact met u op over de mogelijke vertragingen van uw levering. Het is daarom belangrijk dat u een correct telefoonnummer invoert.